18/6/08

Για πέρνα μιά "οντισιόν"...

Φίλτατοι, το έχω γράψει επανειλημμένως, η "χρήση" της γυναίκας ως σεξουαλικό αυτό καθ' αυτό αντικείμενο είναι τουλάχιστον αισχρή.

Ακόμη πιό αισχρό όμως είναι όταν οι ίδιες οι γυναίκες θεωρούν αυτόν τον δρόμο ως την μοναδική τους διέξοδο από την αφάνεια, τη φτώχια ή την καθημερινότητα...

Με άλλα λόγια... Θες να γίνεις "μεγάλη και τρανή";

















Ή τουλάχιστον να έχεις μιά δική σου εκπομπή βρε αδερφέ...

Γιάααα περάστε παρακαλώ από την "οντισιόν" μας...

Μικρές κοπέλες που το μυαλό τους δεν έχει "πήξει" ακόμα, κοπέλες που αναζητούν πρότυπα και συνήθως τα βρίσκουν στο πρόσωπο "λαμπερών" ΤV-περσόνων που είναι πάντοτε χαμογελαστοί (θα' χει να κάνει και με τα "αλεύρια" που βρίσκουν σε κάτι κότερα κατά καιρούς), εύθυμοι, κομψά και παράλληλα σέξι ντυμένοι... εν ολίγοις, happy and successful, όπως ακριβώς επιτάσσει το American (global πλέον) dream, αναρωτιούνται "πώς έφτασε ο/η τάδε εκεί που είναι;".

Θα σας πω εγώ.

"Είμαι 21 ετών, έχω σπουδάσει οικονομικά, marketing, διοίκηση επιχειρήσεων, κομμωτική, υπολογιστές και αστροφυσική, μιλάω Αγγλικά, Ιταλικά, Γερμανικά, Ισπανικά (σε αυτά έχω πάρει και ειδίκευση), Γαλλικά, Κόπτικα και Εβραϊκά, μ' αρέσουν τα ταξίδια και τα extreme sports, πιστεύω πως το δυνατό μου σημείο είναι τα μάτια και το μυαλό μου και τα χρήματα από το βραβείο σκοπεύω να τα δωρίσω στα φτωχά παιδιά όοολου του κόσμου με ανώνυμη επιταγή."


Υ.Γ.: Τώρα που το σκέφτομαι... δεν θα ήταν πιό απλό και ωφέλιμο για τα hits του βlog να γράψω: η "Χ" γυμνή;;; Ε, ρε τι θα γινόταν...


3 σχόλια:

Cybergoulion είπε...

Μικρές κοπέλες; Η νεαρούλα της φωτογραφίας έχει υποστεί μια μικρή χωροχρονική μετατόπιση. Πρώτα απ'όλα έχει περάσει τα πρώτα -άντα και δεύτερον είναι από ένα χωριό στα Τρίκαλα κι όχι από μέσα από τη Λάρισα όπως δηλώνει... Και φαντάσου δεν είναι και το κουτσομπολιό το φόρτε μου!

greek tv είπε...

Ίσως δεν το διατύπωσα σωστά! Δεν αναφέρομαι στην συγκεκριμένη "περσόνα", αλλά στα κοριτσάκια που κατακλύζουν κάτι fame story live και so, you think you can dance live κλπ. και θεωρούν αυτές τις "προσωπικότητες", σπουδαίες!

Καλά, όσο για το τι δηλώνει ο καθένας σε αυτή τη χώρα είναι άλλη ιστορία... Όποιον κ να ρωτήσεις, πρωτευουσιάνος (από τα σπλάχνα της Ομόνοιας όλοι...) θα σου πει ότι είναι!

Ανώνυμος είπε...

pios ftei?i oikogenia den ftai?kai to kratos pou gia alous logous pou den einai tou parontos theli na dialisi katheti silogiko stis kinonies

Greek-tv's banner code:




Powered By Blogger