24/3/08

BLOG-o-παίγνιον: Θέμα: Βιβλίο

Ο "αδερφός" ikor με προσκάλεσε σε ένα κουλτουρέ blogoπαίχνιδο, το οποίο θεώρησα αξιόλογο να ανταποκριθώ!

Το παιχνίδι είναι απλό:

1. Πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή.
2. Το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο κοντύτερα σε μας, που να έχει τουλάχιστον 123 σελίδες).
3. Βρίσκουμε την πέμπτη πρόταση.
4. Αντιγράφουμε τις επόμενες τρεις, δηλαδή την έκτη, έβδομη και όγδοη πρόταση και
5. Βρίσκουμε άλλους πέντε να τους πασάρουμε το παιχνίδι.

Αυτόν τον καιρό διαβάζω (οπότε και έχω δίπλα μου...) "Το έγκλημα του λόρδου Αρθουρ Σάβιλ" του Oscar Wilde (δεν μου έχουν μείνει και πολλά έργα του ακόμα! Που θα πάει, δεν θα τον συμπληρώσω;). Αλλά επειδή, δεν έχει τόσες σελίδες, "γράπωσα" το "Να σου πω μία ιστορία" του Χόρχε Μπουκάι. Ρεαλιστικό, "γρήγορο", άμεσο και ειλικρινές βιβλίο! Ιστορίες από την ζωή, την παράδοση και την κουλτούρα του ανθρώπου (ανεξαρτήτου προελεύσεως).


"Φυσικά, δεν ήταν αλάνθαστος, και από τα χέρια του είχαν περάσει πάρα πολλές και περίπλοκες σπαζοκεφαλιές.
Με τέτοιου είδους προβλήματα, ο Χορόσκα επαναλάμβανε πάντα την ίδια διαδικασία - σχεδόν τελετουργικά. Τα κοίταζε για ώρα και με μιά ματιά, σαν ειδικός που ήταν, αποφάσιζε αν το πρόβλημα ανήκε ή όχι στην κατηγορία των άλυτων."


Δεν είναι και το ιδανικό απόσπασμα, αλλά προσωπικά το συγκεκριμένο βιβλίο το διάβασα με πάθος και όρεξη, κυρίως γιατί προέρχεται από την ζωή την ίδια! Από βιώματα.


Με την σειρά μου να προσκαλέσω τους συναδέλφους από την aspeirhnh, τα "ξαδέλφια" από το Φυτώ, τον drTeddy που είναι και βιβλιοφάγος, την queenie που φαίνεται πως έχουμε κοινά ενδιαφέροντα (δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει, αλλά σου κάνω "στενό μαρκάρισμα"), και την φίλτατη shopping therapy.

A! Και επειδή (αποδεδειγμένα) είμαι της τέχνης και της μόρφωσης παιδί εγώ...


booonus!

5 σχόλια:

ikor είπε...

Ωραίος!

Υπάρχουν άλυτα προβλήματα;

Ανώνυμος είπε...

Αααααα!

(Τώρα το είδα το ζώον!)

Θα απαντήσω στο μαρκάρισμά σου με πρώτη ευκαιρία!

Προς το παρόν είμαι εκτός σπιτιού και το βιβλίο που έχω στην τσάντα μου δεν έχει τόσες σελίδες!

ShoppingTherapy είπε...

done ;)

greek tv είπε...

ikor: Ξέρω κ γω... ο τετραγωνισμός του κύκλου μου έρχεται!
Α! Και οι γυναίκες...

queenie: Πραγματικά, ανυπομονώ να δω τι βιβλίο διαβάζεις!

stella: Ουδεμία έκπληξη! Genuine Stella!

ikor είπε...

Χεχε, ο τετραγωνισμός του κύκλου μπορεί κάποια στιγμή να λυθεί!

Greek-tv's banner code:




Powered By Blogger